Avatar billede EXstorm Praktikant
12. marts 2011 - 17:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wake on lan virker ikke mere

Hej

Jeg kan ikke længere vække min mac mini (2010) via wake on lan.
Hvis den ikke er i sleepmode kan jeg sagtens forbinde til den.

Routeren er sat til at lease en statisk ip adresse til en MAC adresse.

Der er portforwarding gennem routeren til mac' en.
Jeg har husket at 'wake for network access' er tjekket af under energy saver.

osx version. 10.6.6
router: airlink 89300
Avatar billede EXstorm Praktikant
13. marts 2011 - 19:10 #1
Nu har jeg prøvet at downgrade til osx 10.6.4 via installations cd' en men stadig samme resultat...

Er der ingen som kan hjælpe her?
Avatar billede EXstorm Praktikant
21. juni 2011 - 22:00 #2
jeg lukker