Avatar billede LiveAdmin_DK Nybegynder
07. marts 2011 - 21:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner søges

Hej

Da jeg er igang med at opbygge en side i ASP.NET, har jeg brug for en til at lave selve design delen, da jeg ikke er lige skarp på det punkt, jeg har kigget på nogle designs på nettet, som jeg godt kunne tænkte mig/kunne bruges til inspiration.

Jeg kunne godt tænke mig, hvis designet også kunne bruges i fx. Joomla, men det er ikke et krav.

Her er links til nogle af de designs, jeg har kigget lidt på, de er kun til Joomla - det er også derfor, jeg ikke rigtig kan bruge dem.. :/

http://www.joomla-templatedemo.de/?template=002022

http://demojoo.joomla2you.com/index.php?mod_change_template_126=ju_joomla20&&template=ju_joomla20

http://demoj5.joomla2you.com/index.php?mod_change_template_108=ju_joomla14&&template=ju_joomla14

Håber det giver mening :P

Jeg er self. villig til at give en form for kontant betaling efter aftale, dog kun når designet er mig i hænde.

Jeg forbeholder mig ret til at afvise alle tilbud, og derfor skal jeres bud på et evt. design sendes som screenshot med vandmærkning - jeg vil ikke have at der opstår misforståelser!

Når vi er enige om hvordan det skal se ud osv. mødes vi face2face hvor så betaling og overgivelse af designet foregår.

Jeg vil meget gerne have at i sender jeres bud per. mail, jeg vil så svare tilbage med mit mobil nr. hvor vi så kan fortsætte, bruger dog også Skype osv. hvis det ønskes/er nemmest.

Skriv gerne her i tråden hvis i har spørgsmål eller send en mail, så i kan få mit tlf. nr. da jeg vil ikke være foran computeren så meget de næste dage da jeg kommer til at være meget ude af huset.

PS. Alt der hedder Artister designs osv. er ikke godtaget, jeg skal bruge selve CSS o.lign. filer. Dog skal jeg også bruge selve template filen, hvis du også har mulighed for at lave designet til Joomla, men main fokus er til min ASP.NET side..

Jeg tager det meget seriøst og jeg håber også i/du vil gøre det samme :)

PSS.
Der er sikkert mange stavefejl i teksten, undskyld for det..

Mvh.
Simon Riis Olesen
simonriis@riiot.org

Skriver også på div. andre forums.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2011 - 22:07 #1
Hej Simon

Tre meget spændende design du har fundet, men også meget forskellige, typisk ville jeg opbygge et design i HTML & CSS, med Div tags osv.
Dette vil kunne bruges både til dit projekt, hvor du så skulle indsætte dine koder, eller til en Joomla skabelon, hvor der så bare skulle indføres Joomla koder.

Jeg vil godt give dig et bud på designet, men der skal nok lidt mere beskrivelse til hvad du synes om ved de tre design du har sendt.
Og jeg vil umiddelbart ikke starte på opgvaen før der er en aftale på plads omkring hvad der skal laves osv.

Så du er velkommen til at skrive til mig hvis du er interesseret, så kan jeg sende dig nogen refrencer på tidligere arbejde og hvis du synes stilen passer med det du vil have lavet kan vi snakke om sagen.

Jeg har sendt dig en email.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 09:28 #2
Hej Simon

Har prøvet at svare på din email over et par dage nu, men jeg får den lige tilbage med besked om at din mail ikke eksistere.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede LiveAdmin_DK Nybegynder
11. marts 2011 - 11:45 #3
Hej Ole

Min mail simonriis@riiot.org er nede PT pga. at jeg har flyttet webhost.

Men har oprettet en midlertidig mail som er: simonriisolesen@gmail.com

Jeg beklager ulejligheden.

Mvh.

Simon Riis Olesen
Avatar billede egmose Novice
11. maj 2011 - 13:03 #4
Hej
Jewg hjælper gerne med at lave et HTML/CSS design til en billig penge.. Kontakt mig gerne på megmose@gmail.com
Avatar billede LiveAdmin_DK Nybegynder
07. april 2012 - 18:19 #5
Søger ikke længere