Avatar billede Grumme100 Nybegynder
01. marts 2011 - 18:16 Der er 4 kommentarer

iPhone 4 unlock - Virker ikke?

Hej.

Jeg har købt 2 iphone 4 brugt, og alt fint der - de står som i nyeste stand.

Problemet er bare at begge to er låste til telenors abonnement, men fik dem så overtalt til at låse dem gratis op for mig.

Mit næste problem er så bare - Når jeg sætter andre sim kort i (i dette tilfælde M1 mikrosim kort) Så vil den ikke accepterer det. Der står bare ugyldig sim-kort øverst i venstre hjørne hvor udbyderens navn normalt står.

Jeg har sat  det nye simkort i, hvorefter jeg er gået ind i itunes for at synkroniserer den. Men synes ikke at den har ændret noget i operatør indstillingerne?

Hvad skal jeg gøre?
01. marts 2011 - 19:38 #1
Pssssst: Eksempelvis pænt vende tilbage til dine tidligere stadig 'åbne' spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Grumme100 Point ude: 240 ? - det virker negativt at have alle dine spm. 'hængende' ...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---

Hmmm... de står som i nyeste stand - har du købt dem på 'et eller andet værtshus' ?
Lyder meget tvivlsomt...
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2011 - 20:57 #2
Hejsa
Kig på dine spørgsmål, så finder vi ud af det.

Jeg tror nemlig du gør det forkert.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. marts 2011 - 21:20 #3
Du har ikke kigget på dem?
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
23. maj 2013 - 13:33 #4
Hej, kan ou låse din både Telenor netværket låst iPhone 4 sikrere og nemmere at bruge remote oplåsning service. Du kan få fjernbetjeningen oplåsning service til din iPhone 4 fra http://www.mobile-unlocker.com/apple-iphone-4/rs16wp9/ overkommelig pris med nem oplåsning vejledning. Dette er en permanent oplåsning metode og kræver ikke en jailbreak også. Held og lykke mate.