Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
24. februar 2011 - 09:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger ung gut på 15-20. Programmering mv.

Hejsa

Søger ung gut på 15-20 år som kan hjælpe mig med nogle projekter.

Jeg søger en "all-rounder". Du behøver ikke at være god til det hele, men du skal have en forståelse for opbygning af hjemmesider, programmering og design.

Du skal kunne programmere i PHP med MySQL.

Hvis du samtidig godt kan lide biler er det helt perfekt! :)

Du vil blive betalt for dit arbejde og jo bedre projektet går jo mere vil du få.

Skriv hvis det kunne have din interesse!

Fortsat god dag
Avatar billede magic-mouse Novice
24. februar 2011 - 09:36 #1
hvorfor 15-20 år ?
Avatar billede kimr Nybegynder
24. februar 2011 - 09:45 #2
Hej netstuff.dk

Du har godt nok mange åbne spørgsmål, godt nok ligger der kun svar i de 3 af dem, men hvordan er det gået med de andre?

Link til dine åbne spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/netstuff.dk

Link til FAQ, hvorfor gider folk ikke svar på mine spørgsmål
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5-7

Link til FAQ, behandlingen af svar. Herunder at give point til dem som har hjulpet med at løse problemet.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede cebt Nybegynder
24. februar 2011 - 09:59 #3
hvad var dine tanker mht. betaling? hvor meget havde du i tankerne
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
24. februar 2011 - 13:40 #4
Du bør nok skrive noget om forventet timeforbrug, fleksibilitet osv.

Samt om personen skal være fysisk til stede eller arbejde hjemmefra. Hvis det ikke er hjemmefra bør du nok også skrive, hvor du/i holder til.
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
24. februar 2011 - 14:54 #5
har fundet en :)