Avatar billede JeanLuxx Nybegynder
23. februar 2011 - 11:33 Der er 2 kommentarer

Excel

Hej,

Er det en funktion i excel hvor man kan flette en masse celler uafhængig af hinanden i stedet for at gøre det en efter en..
Kan man eventuelle programmere det?

Er der også en VBAkode der kan trække nogle data fra en database til Excel?

Mvh
Jean Luc
Avatar billede ImIntoTech Nybegynder
23. februar 2011 - 12:54 #1
Kan du præcisere? Hvad er det du vil?
Avatar billede JeanLuxx Nybegynder
23. februar 2011 - 14:10 #2
Det er ok jeg har fundet ud af det.
Jeg skal bare downlad filen i en csv fil så behøver jeg ikke at skulle flette nogen celler sådån så min pivot tabel er korrekt..