Avatar billede larsgrau Forsker
22. februar 2011 - 13:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SQL into

Hej

Jeg har brugt denne kode for at sætte en teketboks ind i en tabel, og det virker fint.
SQL = "insert into sendtsignaler(Sendtsignaler) values('" & Forms!formular1!Tekst4 & "')"
CurrentDb.Execute SQL

Nu vil jeg gerne sætte en tekstboks mere ind i samme tabel og i samme række, kan det lade sig gøre?

Jeg har prøver dette unden held:

SQL = "insert into sendtsignaler(Sendtsignaler) values('" & Forms!formular1!Tekst4 & "')"
SQL = "insert into sendtsignaler(fra) values('" & Forms!formular1!Liste0 & "')"
CurrentDb.Execute SQL

Den sætte kun den sidste SQL sætning ind, og ikke den første.

Nogen som har en ide ??
Avatar billede jensen363 Forsker
22. februar 2011 - 13:59 #1
Ikke afprøvet

SQL = "insert into sendtsignaler(Sendtsignaler) values('" & Forms!formular1!Tekst4 & "')"
SQL = SQL & "insert into sendtsignaler(fra) values('" & Forms!formular1!Liste0 & "')"
CurrentDb.Execute SQL
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. februar 2011 - 14:16 #2
SQL = "insert into sendtsignaler(Sendtsignaler, fra) values('" & Forms!formular1!Tekst4 & "','" & Forms!formular1!Liste0 & "')"
Avatar billede larsgrau Forsker
22. februar 2011 - 14:34 #3
Takker Michael_stim

Kanon det virker bare takker, vil du skrive et svar, så jeg kan give dig point
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. februar 2011 - 14:40 #4
Samler ikke på point, ellers tak. Læg selv et svar og accepter.
Avatar billede larsgrau Forsker
22. februar 2011 - 14:53 #5
Takker