Avatar billede nanders Nybegynder
18. januar 2011 - 13:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

110 Volt til Dell Latitude E6410

Hej Eksperter,

Jeg søger efter et amerikansk stik til en Dell Latitude E6410, da jeg flytter til USA.

Dell i Danmark kan desværre ikke levere et sådant produkt.

Er der nogen der kan angive en forretning hvor man kan købe et sådant stik?

/nanders
Avatar billede haverslev Novice
18. januar 2011 - 14:07 #2
Kan du ikke bruge rejse stik ?

http://www.batteribyen.dk/adaptere_rejsestik-c-40_182.html?utm_source=AdWords&utm_medium=PPC&utm_term=rejsestik&utm_content=5593373061&utm_campaign=AdGroup&Network=Search&SiteTarget=&src=google

Eller kæbet et 110V stik og sætte på et forlængerkabel.
http://www.elektronik-lavpris.dk/index.php?cPath=6508_6216

De fleste ladere idag omskifter selv til enten 220V eller 110V - alt efter hvar de kobles op.
Avatar billede nanders Nybegynder
18. januar 2011 - 14:27 #3
Nej, det var ikke et rejsestik jeg havde i tankerne.

Og det stik jeg har er både han/hun og jord - dvs. 3 ben.
Avatar billede haverslev Novice
18. januar 2011 - 14:34 #4
I Usa kører man ikke med jord i stikkene, derfor er min bedste anbefaling, at købe en ganske alm. 220V forlængerledning m. 3 stik dåse m. jodt i og klippe hanstikket af ledningen og så købe og sætte nedenstående på istedet for så behøver du ikke at ændre på laderwens stik.

http://elektronik-lavpris.dk/product_info.php?products_id=113610
Avatar billede nanders Nybegynder
20. januar 2011 - 11:25 #5
Det er ikke den løsning jer er ude efter.
Avatar billede haverslev Novice
20. januar 2011 - 11:32 #6
Så må du jo købe det i USA, selvom jeg ikke lige helt forstå din "løsning" :-)
Avatar billede haverslev Novice
20. januar 2011 - 11:38 #7
Når jeg rejser rundt, så har jeg altid div.rejse stik eller en forlænger med 3 stik dåse, så har man altid til telefon oplader, barberemaskine osv.
Avatar billede nanders Nybegynder
26. februar 2011 - 23:48 #8
Jeg lukker denne tråd.
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2011 - 08:56 #9
Vi skal da lige have løsningen, skrevet herind :-)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2