Avatar billede dribble Nybegynder
28. juli 2001 - 14:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp jeg kan ikke installere mit Geforce2

jeg har lioge været ude og købe et asus V7700 GeForce2 GTS kort.....men jeg kan ikke få det ordenligt installeret.....det er driveren det er galt med, selv installeátionen går fint, men så når systemet skal genstart, går den i sort lige før windows skal starte !!! jeg har windows 98.....hvad gør jeg  ?  jeg har downloadet de nyeste drivere
Avatar billede pennywise Nybegynder
28. juli 2001 - 14:18 #1
det kan være det er fordi du haft et andet grafikort installeret inden du satte dit Gf i!
Avatar billede dribble Nybegynder
28. juli 2001 - 14:19 #2
ja....men hvad gør jeg ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juli 2001 - 14:23 #3
Start i sikker tilstand og afinstaller de gamle drivbere og genstart, herefter indlæses de nye drivere!
Avatar billede sluppi Nybegynder
28. juli 2001 - 16:23 #4
husk også at hente de nye drivere fra. de er MEGET længere fremme end dem der følger med.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juli 2001 - 16:26 #5
Du kante meget godt her af nye drivere:

http://www.guru3d.com/download/
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juli 2001 - 16:34 #6
Rettelse:
Du kan hente meget godt her af nye drivere:
Avatar billede stalefish Nybegynder
20. august 2001 - 09:17 #7
hey jeg har det samme kort og jeg bruger drivere fra: http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x
håber det kommer til at virke! :)
Avatar billede dribble Nybegynder
20. august 2001 - 09:19 #8
det var et problem med dårlig ram !!!
Avatar billede stalefish Nybegynder
20. august 2001 - 09:21 #9
:) ok (: jeg kører med 128 det virker finno!