Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
05. januar 2011 - 22:05 Der er 4 kommentarer

download javascript

Hej

Jeg sidder lige og roder med noget crawler kode, hvor jeg prøver at lave et php-script der downloader indeholdet af en hjemmeside.
Mit problem er at den side jeg prøver at downloade med koden:
$html = file_get_contents($url);
indeholder et sted en linie ala. denne:
<script type="text/javascript" src="http://randomhost.org/vs.php?host=randomhost.org"></script>
og dette for jeg naturligvis ikke ned. Hvis jeg prøver at hente outputtet fra javascriptet via file_get_contents virker det ikke, så gætter på jeg skal sende en form for parametre med.

Håber nogen kan hjælpe for det er ikke lige lykkedes mig at finde noget brugbart via søgning.

mvh.
Simon
Avatar billede repox Seniormester
05. januar 2011 - 22:36 #1
Vi kan ikke hjælpe dig med at hente noget, som du ikke selv ved hvordan skal hentes. Vi har ikke engang mulighed for at gætte på det ud fra noget pseudokode som alligevel ingen værdi har for os.
Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
05. januar 2011 - 22:49 #2
Hov, kan se at jeg formulere mig lidt forkert, det er ikke parametre til php'en i script adressen jeg mener men jeg kan tænker at jeg skal fortælle mit php at det er javascript den skal hente.
Ved om man skal det?
Avatar billede repox Seniormester
06. januar 2011 - 10:22 #3
Hvis du bare henter den rå data, uanset om det er fra et javascript, et billede, en HTML fil eller noget helt fjerde, så er PHP ligeglad.
Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
11. januar 2011 - 18:05 #4
nå jeg fandt ud af det, smid lige et svar :)