Avatar billede aaanders Nybegynder
01. januar 2011 - 03:37 Der er 5 kommentarer

Link til Home Premium x64 Dansk OEM ISO-fil

Hej!

Jeg har en helt legal nøgle til en Windows 7 Home Premium x64 Dansk OEM version, men min cd er desværre blevet væk. Er der nogen der kan linke til en ISO (evt. en torrent) med dvd'en ?

Point gives for det svar der fører til en løsning.

Venlig hilsen
Anders
Avatar billede wappa Nybegynder
01. januar 2011 - 04:10 #1
Hvorfor ringer du ikke til Microsoft istedet?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. januar 2011 - 13:46 #2
Ja eller en version helt magen til og bruger din egen nøgle.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2011 - 13:51 #3
Det er ikke lovligt (iflg. flere indlæg her på eksperten) at linke til download af Windows.

Hvis du har licens, så ring til Microsoft og få en ny cd for 100 kr.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
02. januar 2011 - 14:56 #4
Der findes på nettet flere stedet hvor der er links til at hente Windows via amazons og andre online retailere. Men direkte links får du nok næppe af nogen her på Eksperten...

Søg på Google, det er ikke så svært.

Det du leder efter er jo "Windows 7 64 Bit Home Premium download"

At det er OEM betyder jo bare at den virksomhed der har lavet din computer har haft mulighed for at installere drivere og andet skrammel på din computer..

Som en ekstra ting vil jeg da lige sige at det er så tydeligt at det med at dem der laver computeren ikke behøver at sende en disk med længere men i stedet kan lave det så du kan brænde 1 og kun 1 recovery disk lidt noget skidt, det er ofte folk kommer i problemer og så skal de til lommerne fordi disken ikke fulgte med..

Har da været glad for at min computer havde en Windows disk med sig da jeg købte den...
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2011 - 17:50 #5
hallo skal du ikke selv deltage i tråden??
Hvad endte denne med?