Avatar billede Alexandert19 Nybegynder
30. december 2010 - 20:40 Der er 1 kommentar

Blu-ray; Fejl i afspilning

Hey

Jeg har lige siddet og set en Blu-ray film på min Blu-rayafspiller. Men under afspilningen begyndte lyden at "lacke". Jeg kunne løse dette ved at sætte afspilleren på pause og derefter trykke play igen. Men problemet var kun løst i ca 5 minutter hvorefter den lackede igen.

Min opsætning:
Tv: 42LG5000 ZA FullHD
Blu-ray afspiller: Samsung BD-P1600 XEE
Surround anlæg: Yamaha RX-V367

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Nerboi Nybegynder
02. januar 2011 - 18:24 #1
Det kan skyldes:

-Dvd riser
-Brændt film
-Støv på linsen

Er det kun ved den Dvd eller alle for vis det er ved alle så er det Auspillern!

Mvh.Patrick