Avatar billede haunted Nybegynder
30. december 2010 - 13:47 Der er 1 løsning

multiple upload via script

Hej Eksperter.

Jeg har et problem med et input felt se nedenstående:

<input type="file" multiple="true" name="test" id="test" onchange="handleFiles(this.files)" />

Denne giver et array af filer som jeg kan loope igennem.

Men når jeg prøver at lave et input felt til hver fil får jeg en fejl og det er nok ikke den rigtige måde at gøre det på, se nedenstående kodeblok:

[code]
function handleFiles(files)
{
    var myForm = document.getElementById('myForm');

    for(var i = 0; i < files.length; i ++)
    {
        var file = files[i];

        var element = document.createElement('INPUT');
        element.type='file';
        element = file;
        myForm.appendChild(element);
    }
[/code]

Hvordan får jeg flere filer overført til min server, som i øvrigt kører java?

Bliver jeg nødt til at overføre med et XMLHttpRequest? og i såfald hvordan overfører jeg de andre input felter som der er i form tagget?
Avatar billede haunted Nybegynder
01. april 2011 - 20:37 #1
lukker