Avatar billede mr_white Nybegynder
27. juli 2001 - 15:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gammel gammel slettet streng....

Engang for meget længe siden sad vi nogle hoveder og kedede os og gav os til at diskutere meningen med livet. Men da der var givet for mange points for det oprindelige spg. blev hele diskutionen slettet.

Hvor efter vi startede en ny streng og fortsatte \"Meningen med livet?\" fra 19/04 1999 00:00

Men jeg kunne egenligt veldigt godt tænke mig at se den gamle streng igen da den var temmelig morsom. Så jeg ville lige høre om en slettet streng er Gone for good. Eller om det ved et lykketreff rentfaktisk er muligt at hive den frem igen?

Ved ikke hvad topic var ud over at det formenligt har været \"hvad er meningen med livet?\" eller ligende og har foregået  19/04 1999 eller et par dage før.

Hygge
Hejsa
  Hvid

Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. juli 2001 - 15:32 #1
well... du refererer vel til spm nr. 541

Der er jo ikke så mange, så det er jo bare at prøve dig frem...

http://www.eksperten.dk/spm/540
http://www.eksperten.dk/spm/539
http://www.eksperten.dk/spm/538
osv...

;)

NanoQ
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. juli 2001 - 15:35 #2
Fra pålidelig kilde - spørg ikke hvilken - er slettede spørgsmål rigtigt slettede.
Avatar billede mr_white Nybegynder
27. juli 2001 - 15:42 #3
Hvaså NanoQ din gamle svinger .. det er dælme linge siden jeg har hørt fra dig (okai .. min egen fejl .. kunne jo bare blive på irc ;)

Anyway... kan dog huske fra den gang i tidernes morgen at strengen blev \"slettet\" alla at man ikke længere kunne komme til den.

Jeg ville genligt bare lige vide om erik jakobsen også spørger om .. hvor slettet en slettet streng egenligt er.

Hygge
Hvid
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. juli 2001 - 15:46 #4
Jeg spørger ikke - jeg oplyser
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. juli 2001 - 15:49 #5
heysan whitie ;)

Jeg er nu selv kun meget sjældent på IRC efterhånden.. og når jeg er, er det kun på småchans for det meste... :)
Avatar billede mr_white Nybegynder
27. juli 2001 - 15:53 #6
Hjamen ganske sjovt såddan at møde folk man kender. Anyway var egenligt bare lige ved at forsøge at finde lidt indhold til urin.dk.

Hvad går du ellers og laver nu til dags? (for lige at genere alle andre mest muligt med en intern diskution)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. juli 2001 - 15:56 #7
hehe... well.. jeg jobber som \"netværksspecialist\" i en af DK\'s største engros virksomheder :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. juli 2001 - 20:52 #8
Spørgsmålet er slettet og kan således ikke findes igen, beklager.