Avatar billede makamakalay Nybegynder
14. december 2010 - 18:23 Der er 4 kommentarer

Importere Picasa Web Album til egen hjemmeside.

Jeg skal have implementeret et Picasa Web Album på en hjemmeside. Første prioritet er at få det til at fungere, og anden er at lave den lidt pænere end standard løsningen.

Jeg har prøvet følgende: http://code.google.com/p/pwi/wiki/HowTo?tm=6

Jeg har downloadet filerne og lagt dem på roden af mit domæne i mappen "jquery.pwi"

Derefter har jeg så sat:
  <script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js"></script>
    <link  href="css/pwi.css" rel="stylesheet" type="text/css"/>
    <script src="js/jquery.pwi.js" type="text/javascript"></script>

    <script type="text/javascript">
        $(document).ready(function() {
        $("#container").pwi({
            username: 'MIN BRUGER'
            });
    </script>

ind på siden. Jeg bruger Rapid Weaver og har sat det ind som Java Scrift i headeren. Den loader dog ikke når jeg går ind på siden. Hvis jeg skal undlade at bruge Rapid Weaver, hvor skal jeg så sætte koden ind i html filen?
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2010 - 18:31 #1
Det ligner JavaScript.
Avatar billede makamakalay Nybegynder
14. december 2010 - 18:43 #2
Ok og så kan jeg ikke på indsætte koden i html-filen?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
14. december 2010 - 18:50 #3
Det handler ikke om det. Det handler om at du er i kategorien "JAVA" der IKKE er javascript. Der findes kategorien: Programmering -> Script -> Javascript.

Luk dette spørgsmål og ret et i den kategori. Så får du nok bedre hjælp end i java kategorien
Avatar billede makamakalay Nybegynder
14. december 2010 - 19:07 #4
lukket