Avatar billede madsn580 Nybegynder
11. december 2010 - 20:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Apple tastatur og mus til windows computer

Hej vil lige høre om der er nogen der ved om jeg kan bruge de her apple produkter til en acer aspire 8530 computer med windows 7
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=280235
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=280232
Avatar billede claes57 Ekspert
11. december 2010 - 20:22 #1
med en apple mac følger en dvd med drivere til win - så find en, der har købt maskinen, og lån driverne derfra.
Jeg er ikke sikker på om der er lavet drivere til musen endnu - men tastatur kan bruges til win.
Avatar billede nanders Nybegynder
16. december 2010 - 17:19 #2
Jeg fik at vide, at så snart jeg fik bluetooth på min PC (Vista) kunne jeg bruge et mac tastatur.

Det lykkedes dog aldrig for mig at få det til at fungere. Følger denne tråd nøje.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2010 - 17:42 #3
man skal bare ikke tro på alt...
"Brug Apple Wireless Keyboard på dit skrivebord, på skødet, eller hvor som helst inden for 30 meter fra din Mac - alt på grund af den indbyggede Bluetooth-teknologi."
og
"Grænseflade    Bluetooth
Max. arbejdsafstand    Op til 9 m."

der er da forskel på 9 og 30 meter - men de 30 kunne jo være fod, bare oversat galt?
Avatar billede nanders Nybegynder
16. december 2010 - 17:51 #4
Det lykkedes ikke for mig på nogen afstande.

Bootcamp er vel kun for mac's der skal køre windows ...
Avatar billede madsn580 Nybegynder
10. maj 2011 - 21:49 #5
.