Avatar billede pumpin Nybegynder
05. december 2010 - 13:52 Der er 2 kommentarer

StartActivity fra button click event.

Hey alle

Jeg sidder og roder med en app, hvor jeg har behov for at en login knap åbner en ny activity, som så skal hente noget nogle lister ud.

men problemet er at når jeg forsøger at benytte

@Override
    public void onClick(View v) {

        Intent i = new Intent(v.getContext(), CamaraView.class);
        Intent myIntent = new Intent(Intent.ACTION_VIEW, Uri.parse("http://www.google.com")); //virker
        startActivity(i);
    }

så kommer den med en  force close.

og jeg har prøvet at stikke den getApplicationContext og getContext uden held.

hvis jeg benytter startActivity i forbindelse med en context menu virker det fint.

hvad er det jeg gør forkert.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. december 2010 - 15:39 #1
Android?
Avatar billede pumpin Nybegynder
05. december 2010 - 16:34 #2
jeps