Avatar billede aero Nybegynder
13. november 2010 - 18:45 Der er 1 løsning

Parser Error Message: Could not load type 'Store.WebUI.MvcApplication'.

Hej

Jeg har haft lidt problemmer med et C# script jeg ikke kunne bygge videre på selv, VB er jeg bedre til at forstå end C#, det skal dog siges at jeg ikke arbejder med dette til hverdag KUN fritid.

Så efter at have conventeret C# projektet om til VB så har jeg fået denne fejl.

Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: Could not load type 'Store.WebUI.MvcApplication'.

Source Error:

Line 1:  <%@ Application Codebehind="Global.asax.vb" Inherits="Store.WebUI.MvcApplication" Language="VB" %>

Source File: /global.asax    Line: 1

Jeg kan ikke finde noget om den linje i min Global.asax fil, men her er den så I evt. kan tyde hvad der kunne gå galt.

Global.asax
Imports System
Imports System.Collections.Generic
Imports System.Linq
Imports System.Web
Imports System.Web.Mvc
Imports System.Web.Routing
Imports Store.Domain.Store.Domain.Entities
Imports Store.WebUI.Store.WebUI.Infrastructure

Namespace Store.WebUI
    ' Note: For instructions on enabling IIS6 or IIS7 classic mode,
    ' visit http://go.microsoft.com/?LinkId=9394801

    Public Class MvcApplication
        Inherits Global.System.Web.HttpApplication
        Public Shared Sub RegisterRoutes(ByVal routes As RouteCollection)
            routes.IgnoreRoute("{resource}.axd/{*pathInfo}")
            ' Only matches the empty URL (i.e. ~/)
            routes.MapRoute(Nothing, "", New With { _
            .controller = "Products", _
            .action = "List", _
            .category = DirectCast(Nothing, String), _
            .page = 1 _
            })

            ' Hvilket URL skal laves om og hvad skal det hedde ?page=2 vil i dette tilfælde blive Page2.
            ' Constraints: page must be numerical
            routes.MapRoute(Nothing, "Page{page}", New With { _
            .controller = "Products", _
            .action = "List", _
            .category = DirectCast(Nothing, String) _
            }, New With { _
            .page = "\d+" _
            })

            ' Matches ~/Football or ~/AnythingWithNoSlash
            routes.MapRoute(Nothing, "{category}", New With { _
            .controller = "Products", _
            .action = "List", _
            .page = 1 _
            })

            ' Matches ~/Football/Page567
            ' Defaults
            ' Constraints: page must be numerical
            routes.MapRoute(Nothing, "{category}/Page{page}", New With { _
            .controller = "Products", _
            .action = "List" _
            }, New With { _
            .page = "\d+" _
            })

            routes.MapRoute(Nothing, "{controller}/{action}")
        End Sub

        Protected Sub Application_Start()
            AreaRegistration.RegisterAllAreas()
            RegisterRoutes(RouteTable.Routes)
            ControllerBuilder.Current.SetControllerFactory(New NinjectControllerFactory())

            ModelBinders.Binders.Add(GetType(Cart), New CartModelBinder())
        End Sub
    End Class
End Namespace
Avatar billede aero Nybegynder
20. april 2012 - 14:31 #1
lukket