Avatar billede Tonny-Broloes Nybegynder
07. november 2010 - 19:43 Der er 4 kommentarer

online kundedatabase med kalender booking

Jeg søger en der kan lave en online kundedatabase med kalender booking

Jeg har et rengørings firma med en del vinduespolering

i kan evt. tage et kig på browserbooking men det jeg søger skal være meget simpelt og skal kunne til rettes efter mit ønske

Det den skal kunne

- Starte med at oprette en kunde som skal have et tilbud
- Der efter skal man kunne lave denne om til en fast kunde eller løs alt efter hvad kunden ønsker
- Når kunden så er oprettet som fast kunde skal man kunne booke kunden i en kalender med et ugentligt interval
hver enkel kunde skal have hver sin pris derfor skal disse oplysninger os med i kalenderen
- man skal kunne bruge den på en mobil
- man skal kunne bekræfte en booking som udført
- Evt. sende en mail til kunden inden de skal pudses
man skal kunne logge ind hver i sær og hver bruger skal have hver deres kalender og hver deres kunde database

Hvad kan sådan et system lavet til ved ikke hvad det skal laves i
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
07. november 2010 - 20:00 #1
Du er mere end velkommen til at skrive til mig info[a]xenos-it.dk. Så kan vi lige få os en snak omkring det.
Avatar billede jps6kb Novice
08. november 2010 - 10:36 #2
Du er også velkommen til at kontakte mig på 6060 2066 eller kim(a)b-web.dk.

Med venlig hilsen
Kim Bang
Avatar billede ivaldi Nybegynder
08. november 2010 - 11:01 #3
Vi har tidligere lavet avancerede booking-systemer og er pt. igang med et, så området er bestemt ikke ukendt.
Gi os et kald på 70264034 eller send mig en mail på sk@ivaldi.dk så kan vi finde frem til en pris.
Avatar billede danco Nybegynder
08. november 2010 - 12:45 #4
Du er meget velkommen til at skrive mig en besked herinde eller en mail på kontakt at danco.dk

Jeg er studerende til datamatiker og har derfor den nødvendige baggrundens viden, adskillige års erfaring indenfor php programmering og dernæst er prisen attraktiv for dig fordi jeg netop er studerende.

Jeg ser frem til at høre fra dig og indgå i en konstruktiv dialog med dig.