Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
08. oktober 2010 - 09:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

target="_self" virker ikke fra ModalDialog i IE

Har lavet et simpelt bildegalleri (i asp.net - men der bliver dynamisk genereret ren HTML kode), der hvert galleri bliver åbnet i et ModalDialog vindue (window.showModalDialog('GalleryWindow.aspx?g=test').

Baseret på hvilke parametere der bliver overført i QueryString, bliver der i GalleriDialog.aspx genereret en index-side eller en preview-side. I index-siden vil hvert billede have en <a href="GalleryWindow.aspx?g=test&p=123.jpg" target="_self">.

Dette åbner så preview-siden og i Firefox sker dette stadig i det åbne ModalDialog vindue, mens det i IE åbner et helt NYTT vindu (som ikke engang er modalt).
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
11. oktober 2010 - 10:10 #1
Sig mig, er der ingen der kan give noget bud på hvad dette kan skyldes?? Eller har jeg bare forklaret mig så dårligt at ingen kan forstå problemet...?
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
13. oktober 2010 - 10:41 #2
Jeg fik lavet en workaround ved at kalde denne javascript function i linkets onclik event:

<base target="_self" />
    <script type="text/javascript">
        function Redirect(pId, pHref)
        {
            document.getElementById(pId).href = pHref;
            document.getElementById(pId).click();
        }
    </script>