Avatar billede kheu Nybegynder
06. oktober 2010 - 18:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Div layer.

Hej.

Jeg sidder og forsøger at lave sådan et hyperlink, der skal poppe op, med nogen bruger betingelser der skal kunne læses igennem. Problemet er bare, at hvis jeg laver det på den her måde, så virker det fint nok. Men internet explore siger stop. og blokker, som om at det er dårligt for computeren. Håber i forstår hvad jeg mener.

Men her er min kode.

<script>
    function EULA() {

        if (document.getElementById('EULA').style.display == 'none')
            document.getElementById('EULA').style.display = 'block';
        else
            document.getElementById('EULA').style.display = 'none';
    }
</script>

<div id="EULA" style="display:none;position:absolute; top:20; left:20; width:300; height:300; z-index:1; padding:5px; border: #000000 2px solid; background-color:#fffff; background-image:url(yourfilename.gif); layer-background-image:url(yourfilename.gif);" style="position:absolute; left:100px; top:100px; width:100px; height:100px; background-color:#ffffff; overflow:auto;">

Content goes here (images, text)

</div>

<a href="#" onclick="EULA();return false">tryk her</a>
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 20:43 #1
Det virker også fint i IE, så snart det kommer op på en webserver :)
Standardsikkerhedsinstillingerne for lokale filer i Internet Explorer er meget høje.
Avatar billede kheu Nybegynder
06. oktober 2010 - 21:37 #2
Det er glimrende! Tak :)

Hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 22:08 #3
Trykker "Accepter svar" her ude til venstre -->
:)
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 22:09 #4
Venstre, d'oh, tror da vist jeg er ved at blive lidt træt. Pilen pegede i det mindste i den rigtige retning.
Avatar billede w13 Novice
06. oktober 2010 - 22:10 #5
<script> skal i øvrigt være <script type="text/javascript">. :)
Avatar billede kheu Nybegynder
06. oktober 2010 - 22:14 #6
haha værsågod