Avatar billede nomak Nybegynder
05. oktober 2010 - 16:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

timeOut driller

case 0:
        document.getElementById('start').innerHTML = 'Stop';
                    document.getElementById('bButton').disabled = true;
                    gameStarted = 1;
                    gameLoop();
                    break;
            case 1:
                gameStarted = 0;
               
                document.getElementById('start').innerHTML = 'Start';
                document.getElementById('bButton').disabled = false;
                clearTimeout(t);
                t=null;
                break;

dette script virker fint til at starte og stoppe mit lille spil.
Dog når jeg starter det igen efter et stop, er der pludselig 2 timeouts?

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor, og en evt. løsning? (:

mvh niels
Avatar billede nomak Nybegynder
05. oktober 2010 - 16:20 #1
Hov, i gameLoop() findes denne:

var t = setTimeout("gameLoop();", speed*1000);
Avatar billede nomak Nybegynder
05. oktober 2010 - 16:34 #2
Fandt selv løsningen:

variablen t var ikke en global variabel, så det hjalp at lave en
var t;
i starten ved resten af de globale variabler :)
Avatar billede nomak Nybegynder
05. oktober 2010 - 16:36 #3
svar
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Vi tilbyder markedets bedste kurser inden for webudvikling

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester