05. oktober 2010 - 16:11
Der er
2 kommentarer og 1 løsning
timeOut driller
case 0: document.getElementById('start').innerHTML = 'Stop'; document.getElementById('bButton').disabled = true; gameStarted = 1; gameLoop(); break; case 1: gameStarted = 0; document.getElementById('start').innerHTML = 'Start'; document.getElementById('bButton').disabled = false; clearTimeout(t); t=null; break; dette script virker fint til at starte og stoppe mit lille spil. Dog når jeg starter det igen efter et stop, er der pludselig 2 timeouts? Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor, og en evt. løsning? (: mvh niels
Annonceindlæg fra Novataris
Vejen til devops med Bavarian Nordic
Bavarian Nordics vækst blev starten på et DevOps-samarbejde med Novataris for hurtigt at kunne tilpasse IT-organisation til forretningen.
7. december 2023
05. oktober 2010 - 16:20
#1
Hov, i gameLoop() findes denne: var t = setTimeout("gameLoop();", speed*1000);
05. oktober 2010 - 16:34
#2
Fandt selv løsningen: variablen t var ikke en global variabel, så det hjalp at lave en var t; i starten ved resten af de globale variabler :)