Avatar billede Pate Nybegynder
28. september 2010 - 20:44 Der er 8 kommentarer

Animations program

Hej alle sammen.

Jeg står og søger efter et specifikt program til at lave animationer ( en lille Trailer )

Det jeg skal bruge det til er at lave en animation film hvor animationen gerne må repræsenter et produkt, er der nogle der ved nogle programmer som jeg kan mosle lidt med, i øvrigt ville det være super hvis det var gratis.

Håber der sidder nogle med nogle der ved lidt om det :)

Mvh

/Pate
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
28. september 2010 - 20:59 #1
Har aldrig arbejdet med det men tjek blender 3D
http://www.blender.org/download/get-blender/
Avatar billede nickwan Nybegynder
28. september 2010 - 23:30 #2
Ved godt det ikke er super men google sketchup er gratis og det er 3D :)
Avatar billede albertgf Nybegynder
28. september 2010 - 23:33 #3
Har lige købt Maya 2011 - kan klart anbefales!

Lidt dyrt.. Men mener der er en trial...
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/pc/index?siteID=123112&id=13577897
Avatar billede nickwan Nybegynder
28. september 2010 - 23:50 #4
ja altså du kan også få 3d studio max i trial :)
Avatar billede CC112 Nybegynder
08. december 2010 - 09:52 #5
hey jeg vil klart anbefale dig blender som mega-hawk har nævnt.
det gratis og er lige så godt som 3D max.

efter som du er ny vil jeg anbefalde denne danske tutorial fra
Tommy Gard Helgevold.

http://www.hamsterking.com/?q=content/blender-24-guide-dk
Avatar billede danskanimation Nybegynder
04. august 2013 - 20:49 #6
Blender er løsningen. Blender er en animations program der giver dig mulighed for at lave animationer helt proffesionelt. God kvalitet og det hele. Bruger selv blender er min daglig dag, da jeg i min fritid arbejder med 3D grafik og får nogle små hurtige jobs. Prøv blender det er med garanti at det lever op til en 3D designers krav.

Download blender gratis: http://www.blender.org/download/get-blender/
Avatar billede Pixie3D Novice
10. februar 2014 - 13:15 #7
Jeg er ved at udvikle mit eget 3D animation software som jeg kalder for Pixie3D. Softwaret er ikke udgivet endnu men befinder sig i test fasen. Hvis du har mod paa at proeve det med dit projekt saa send en email til mig paa info@Pixie3D.com Jeg kan personligt hjaelpe dig igang. Paa den maade kan vi hjaelpe hinanden, du faar et gratis 3D animation software og jeg faar din feedback? Du kan laese mere om softwaret og se diverse videoer paa min hjemmeside www.Pixie3D.com

med venlig hilsen
Soren Klit Lambaek
www.Pixie3D.com
Avatar billede Felix Thomsen Praktikant
13. december 2017 - 11:01 #8
Leder efter et godt og nemt redigeringsspil