Avatar billede Slettet bruger
26. september 2010 - 19:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilken fibernet udbyder er mest stabil?

Hej

Overskriften siger lidt sig selv.
Jeg har hørt om mange, hvis fibernet er meget ustabilt.

Så jeg søger nogle tips om hvilken fibernet udbyder, som er mest stabil.

Måske er der ingen forskel? Måske er det ikke deres skyld, men et andet problem?

Bare kom med jeres meninger
Avatar billede frem-ad Professor
27. september 2010 - 07:50 #1
Vi har haft energimidt http://www.energimidt.dk/Privat/Waoo-fibernet/Sider/Waoo-fibernet.aspx i et par år og der har kun været en gang det har været galt og det tog 10 minutter så var det oppe at køre igen (Det er det vi har opdaget men det kan jo godt have været flere gange uden vi har opdaget det)
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2010 - 21:59 #2
Super. Det er også det jeg regner med at købe.

Hvis der ikke kommer flere kommentarer får du pointene
Avatar billede rijah Nybegynder
27. september 2010 - 23:47 #3
Vi har bolig:net, www.bolignet.dk

Det er meget stabilt og MEGET billigt i forhold til en del andre udbydere så dem kan jeg helt klart anbefale :)
Avatar billede frem-ad Professor
28. september 2010 - 11:33 #4
Det kommer jo også an på hvad du som udbyder i dit område.
Vi havde kun mulighed for  energimidt  og TDC home trio og det var for dyr og besværlig så var der kun en valgmulighed tilbage.

Bolignet har jo kun samarbejde med andre udbyder (TDC fibernet - SEAS-NVE og Energi fyn) og ikke deres eget net
Avatar billede rijah Nybegynder
28. september 2010 - 17:15 #5
Ja det forstår jeg ikke da vi har DONG her :) Og det er der som det kører over.
Avatar billede frem-ad Professor
28. september 2010 - 18:21 #6
Ja men hvis du ser her http://www.bolignet.dk/pakkelosninger.html over til højre der står hvem du får pakke løsnig igennem, også når du kigger uncer internet. Men jeg ved ikke mere end der står der og så de ikke har noget med vores område (viborg/skive området) at gøre
Avatar billede rijah Nybegynder
28. september 2010 - 19:18 #7
Okay ja det er så ret ærgeligt :( men tror generelt at fiber er ret stabilt. Dem jeg kender som har det har aldrig nævnt at det skulle være specielt ustabilt, så vil sige det måske bare er at vælge noget som du selv mener er fornuftigt og har hørt godt om :)
Avatar billede frem-ad Professor
28. september 2010 - 19:26 #8
Jeg giver rijah ret jeg synes heller ikke man høre om den store ustabilitet længere som da det var rimelig nyt i DK
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2010 - 02:08 #9
frem-ad ligger du ikke også lige et svar. Så deler I pointene
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2010 - 19:17 #10
Nå. Rijah får point