Avatar billede kdadk Nybegynder
15. september 2010 - 16:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP Compaq NC 6000 og WIFI

Kan nogen hjælpe mig med et sært probblem ?

Jeg kan ikke opdaterer/installere driver til wireless netværk.

Symptomet er et der er gult ? ved både "Andre enheder" og "Netværkscontroller" under "Enhedshåndtering".

Har hentet alt i sw og drivere hos HP, men intet vil den accepterer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. september 2010 - 17:39 #1
XP vista Win 7 eller?
Avatar billede Gardevoir_DK Nybegynder
15. september 2010 - 18:10 #2
prøv at hente dette: http://www.devicedoctor.com/download/DeviceDoctor_Bundle.exe

Det er et program der automatisk kigger efter driver opdateringer, og det vil mugligvis hjælpe dig med dit problem.
Det er lige ud af landevejen; Start DeviceDocter og tryk start (Eller den knap der kan trykkes på, bare rolig, der er kun en :D)
Så søger den efter opdateringer og i den nederste box viser den de drivere som behøver en opdatering. Bare download og installer driverne.

/Strand
Avatar billede kdadk Nybegynder
15. september 2010 - 18:54 #3
Det er XP Pro med alle updates.
Avatar billede kdadk Nybegynder
15. september 2010 - 19:17 #4
Er netop afprøvet. Løser ikke problemet.