Avatar billede dennism Nybegynder
06. september 2010 - 19:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Gigahost: svartid?

Jeg har i mange år haft nogle af mine sider hostet hos Gigahost. Jeg synes dog, at nogle af siderne er ret langsomme (Joomla og WordPress CMS). Hvad er jeres erfaringer med Gigahost og svartider?
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. september 2010 - 22:20 #1
Min erfaring er at de ikke noget at samle på længere. Så hellere betale det dobbelte og få mere for pengene.
Avatar billede dennism Nybegynder
06. september 2010 - 22:28 #2
Jeg har været meget glad for, at man kun samle flere hoteller et sted. Hvad skal man ellers gå efter? Evt. noget udenlandsk der kan bruges?
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. september 2010 - 22:36 #3
iwebhotel.dk er ganske udemærket
Avatar billede dennism Nybegynder
06. september 2010 - 22:44 #4
Hvad hvis gerne vil have et hotel, hvor man kan have flere domæner?
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. september 2010 - 22:48 #5
Der er ikke ubegrænset antal domæner, men du kan have flere på ja
Avatar billede dennism Nybegynder
06. september 2010 - 22:54 #6
Hvor kan jeg se, hvor mange domæner jeg kan tilføje?
Avatar billede dennism Nybegynder
06. september 2010 - 23:06 #7
Jeg har kigget lidt på GoDaddy.com.. Er det noget I kender til? Er det et problem mht. hastighed, at det ikke er en dansk server?
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. september 2010 - 23:16 #8
Måske under sammenligning men ellers skriv til deres support imorgen, de har chatsupport der som regel svare meget hurtig mellem 8 - 18 mener jeg
Avatar billede mikaelch Novice
07. september 2010 - 10:24 #9
på flere af deres server ligger flere webhoteller , nogle afdem trækker meget andre lidt , så det er med forskel meget hvor du ligger på gigahost.dk om hastighed er hurtigt eller ej , med de er billige
Avatar billede stech Nybegynder
08. september 2010 - 17:19 #10
Hej dennism,

Du kan hos os få flere domæner, databaser tilknyttet gratis hos os.

Derudover er der et gratis SMS-gateway system med til alle vores kunder.

Se mere på www.NeoHost.dk

Mvh
Søren Høvring
Avatar billede dennism Nybegynder
21. september 2010 - 14:59 #11
bacardil >>

Vul du smide et svar?
Avatar billede dennism Nybegynder
02. oktober 2010 - 00:34 #12
.lukker