Avatar billede tvacn Nybegynder
01. september 2010 - 23:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brug af "Radio Buttons" i spørgeskemaer

Hej
Jeg skal lave et spørgeskema, hvor man kan klikke af, hvor tilfreds man er med det, vi spørger om. Det kan naturligvis laves på mange måder, men jeg vil gerne lave et (beskyttet) Word dokument med spørgsmålene, hvor man svarer ved at klikke på en såkaldt "Radio Button". Altså et o, hvor der kommer en prik i midten, når man klikker på det.
Jeg mener, man skal lave det i en tabel, hvor man så sætter disse "Radio Buttons" ind i svar kolonnerne.
Men jeg kan ikke lige finde ud af, hvordan man gør det. Er der nogen, der kan hjælpe?
Bruger Word 2003 UK.
På forhånd tak.
Avatar billede supertekst Ekspert
02. september 2010 - 10:23 #1
Der er flere muligheder. F.eks. muligheden fra Formularer
Hvordan skal optællingen finde sted - via VBA eller?
Avatar billede tvacn Nybegynder
04. september 2010 - 15:42 #2
Så mange skemaer skal jeg heller ikka have ud, så jeg kan sagtens tælle dem op manuelt. Det er mere for at gøre det lettere for svareren.
Avatar billede supertekst Ekspert
04. september 2010 - 16:43 #3
Hvis du kan anvende Excel - så kan du få et lille eksempel. Er fremstillet i 2007-version m/"ældre controls" og konverteret til 97-2003 format.

Send en mail - så returnerer jeg ovennævnte.
@-adresse under min profil.
Avatar billede tvacn Nybegynder
07. november 2010 - 21:30 #4
Hej.
Tak for forslaget. Jeg har ikke helt fundet ud af, hvoran det virker. Troede, det også kunne køre i Word. Prøver igen.
Læg et svar, så du kan få pointene.
Avatar billede supertekst Ekspert
07. november 2010 - 22:31 #5
ok - selv tak