Avatar billede Slettet bruger
18. august 2010 - 07:14 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

LookOut til Outlook 2010?

Hej Eksperter,

Jeg har førhen kørt med Microsoft Office XP pakken og brugt Microsoft Outlook. For nemt at finde filer/gamle mails har jeg brugt programmet "LookOut for Outlook".

Nu har jeg investeret i Microsoft Office 2010, og benytter så dermed også Outlook 2010. Denne office fungerer så åbenbart ikke med LookOut.

Spørgsmålet er så om i ved om der findes en version der virker med Outlook 2010, eller om der findes et nyt program der kan det samme som LookOut.

Håber i kan hjælpe.

/Rasmus
Avatar billede chult Nybegynder
18. august 2010 - 08:10 #1
Der findes et program der hedder http://xobni.com
Der er også en gratis version der kan noget af det samme. Prøv at tjekke den ud.
Avatar billede ptj_11 Forsker
18. august 2010 - 08:42 #2
Efterfølgeren til den sidste LookOut ver. 1.3.0 hedder Windows Search.
/ptj_11
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. august 2010 - 08:49 #3
Præcis - Lookout blev købt af Microsoft, og hedder i dag "Windows DESKTOP Search"... - du får den helt gratis via http://windowsupdate.microsoft.com - men den har så ikke helt samme funktionalitet som Lookout.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. august 2010 - 08:50 #4
Arh, p.. - de har sørme også droppet "Desktop" i den officielle markedsføring (men hardet stadig i URL´en) :-) : http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/desktopsearch/default.mspx
Avatar billede ptj_11 Forsker
18. august 2010 - 22:52 #5
Ikke nok med, at den ikke har samme funktionalitet, den er heller ikke så hurtig eller præcis som LookOut (subjektiv bedømmelse).
/ptj_11
Avatar billede janborup Praktikant
07. juni 2011 - 15:29 #6
Efter have brugt mange forskellige senarier, med mange forskellige Office versioner, er det endelig lykkedes mig at så lavet en opskrift på hvordan man kan installere denne på alle Office Outlook versioner også Microsoft Outlook 2010.

Pakken med instruktioner, programmer og hacks ligger i denne:
http://www.box.net/shared/ru3r7pslj7