Avatar billede pergram Nybegynder
31. juli 2010 - 09:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

engelsk til dansk tastatur

Hej
Jeg er ved at installere en pc med recover cd, men når jeg skal taste stort ø til koden kommer der ikke ø frem. Har prøvet at trykke på ALT + Shift for at skifte om men det virker ikke. Det er Xp der skal installeres og jeg kan af gode grunde ikke gå ind og ændre den i xp da maskinen er tom. Er der nogle der har et svar?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
31. juli 2010 - 10:15 #1
Jeg tror ikke at der er et Ø i koden, mon ikke det skal være et 0 (nul)?
Avatar billede pergram Nybegynder
31. juli 2010 - 10:19 #2
Det kunne da nemt ske.Jeg vender tilbage da det ikke er min pc der skal installeres
Avatar billede leif Seniormester
31. juli 2010 - 16:00 #3
Tror næppe der er ø i koden. Som der skrives i #1 så forvekles 0 gerne med Ø
Avatar billede pergram Nybegynder
01. august 2010 - 17:00 #4
Ja det var et 0 (nul) så mange tak for hjælpen. jeg prøver lige at se om jeg kan finde ud af at give point
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
06. august 2010 - 13:59 #5
Nå, de points fortjente du åbenbart self for det glimrende forslag.