Avatar billede Svane55 Nybegynder
27. juli 2010 - 03:25 Der er 1 løsning

wordpress menu med linebreak for hvert menupunkt

jeg forsøger at få følgende til at virke i wordpress

<style>
ul {list-style: none;
        }
li {display: inline;
        width: 100px;
        }
</style>

<ul>
        <li><a href="/">menu punkt 1 med line break</a></li>
    </ul>

ligger jeg dette i en html fil får jeg et line break inde i hver menupunkt.

hvis jeg gør det samme i wordpress (min template er baseret på wordpress default, Kubrick) kan jeg ikke få dette linebreak til at virke.

jeg har prøvet både med pages widget, men også helt basalt som vist ovenfor direkte ind i headeren.

der er ikke umidelbart noget andet i mit stylesheet der kan "spolerer" dette, så er lidt på bar bund mht hvad der kan være problemet.

nogle bud?
Avatar billede Svane55 Nybegynder
17. september 2010 - 16:04 #1
lukke