Avatar billede agurken Nybegynder
25. juli 2010 - 22:30 Der er 1 kommentar

Javascript kode efter jQuery kode

Hey guys.

Er det muligt at køre en jQuery kode, og når den så er færdig køre en alm. javascript kode?

F.eks

$('#New').load('Update.php #New').fadeIn(500).fadeOut(500);

Og så når den er færdig køre en javascript funktion, altså så den først bliver kørt når jQuery funktionen er færdig.
Avatar billede intenz Novice
26. juli 2010 - 16:11 #1
Når hvilken del er færdig? Du kører 3 jquery funktioner i det kald.

Hver af dem har mulighed for at indsætte en callback funktion, som bliver kørt, når kaldet er 'færdigt'.

Hvis du mener når fadeOut er færdig, kan du lave det sådan:
$('#New').load('Update.php #New').fadeIn(500).fadeOut(500, function () {
  // kør noget javascript her.
});