Avatar billede risager Nybegynder
11. juni 2010 - 16:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IBM T42

Hej,

jeg har en T42 som opfører sig meget sært!

Under et forsøg på geninstallation af Windows XP gik noget galt og computeren gik ned. Når jeg så nu forsøger at genstarte den prøver den så at fortsætte installationen, men går hurtigt "ned" igen og prøver at starte op en gang til. Det bliver den så bare ved med i en uendelighed.

Det eneste jeg kan gøre er at trykke på den blå "Access IBM" knap og komme ind i BIOS osv opsætningerne.

Hvordan kommer jeg videre? Jeg behøver ikke noget af det som er på pc´en så en hel formatering vil være okay - måske det bedste hvis I spørger mig.

Hjælp! Jeg var virkelig glad for den pc.

Tak.
Avatar billede risager Nybegynder
11. juni 2010 - 16:17 #1
Hvis jeg lige skal uddybe...når den første IBM opstartsskærm har været der, så kommer den sorte Windows opstarts skærm - den hvor der kører en blå "bjælke" nede i bunden. Derefter kommer den lyseblå skærm og der står "Installation genstarter" - og derefter forfra....
Avatar billede risager Nybegynder
11. juni 2010 - 17:01 #2
Lukket og oprettet igen med bedre overskrift