Avatar billede gqranfar Nybegynder
15. maj 2010 - 11:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde et gammelt 2D bilspil.

Hej Eksperten.dk brugere og godtfolk.

Jeg vil på forhånd takke for alt den hjælp der evt. måtte dukke op og tid der vil blive brugt på dette.

Spillet jeg leder efter er, ud fra mit bedste skøn, cirka 10 år gammelt. Jeg husker grafikken som banebrydende i forhold til de andre topdown racerspil som fx Death Rally og Iron Man; bl.a. flotte modeller af biler, hjulspor, terræn, omgivelser osv.

Banerne var meget forskellige. Det kunne være en blanding af grus og asfalt, nogen havde kun det ene, andre kun det andet.

Noget af det jeg husker bedst var dog at der fandtes et pitcrew som løb ud og reparerede ens køretøj hvis man kørte i pitten og standsede.

Alt til bilen (Motor, dæk, ophæng), inkl. ens eget pitcrew, kunne opgraderes fra at værre noget sløvt 3. rangsgøgl til at være toppen af poppen.

Jeg mangler navnet på dette spil, jeg har ledt i 2 dage nu sammen med min ven google.com og jeg har umiddelbart intet held haft.

Som allerede nævnt: På forhånd tak!

Med venlig hilsen,

Søren
Avatar billede gqranfar Nybegynder
15. maj 2010 - 12:02 #1
Jeg kan desuden linke til en forklaring der minder om min med andre / flere detaljer:

http://www.gamesforum.com/archive/index.php/t-8547.html

Tak for hjælpen.
Avatar billede gqranfar Nybegynder
24. maj 2010 - 21:52 #2
Kan jeg lukke tråden? Det lader ikke til at nogen kan give et svar.

Mvh. Søren.
Avatar billede gqranfar Nybegynder
17. oktober 2010 - 18:21 #3
:(