Avatar billede subcubes Nybegynder
20. juli 2001 - 18:19 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Ville bare lige høre jeres mening

www.blarp.dk

Ville gerne høre jeres meningen om designet, indholdet hele balladen...

Ved godt loade tiden er høj på index\'en, men jeg kan ikke lige finde ud af at lave Thumbnails... !
Avatar billede sukos Juniormester
20. juli 2001 - 18:21 #1
okay
Avatar billede anderspedersen Nybegynder
20. juli 2001 - 18:22 #2
Hej jeg syntes at siden er meget flot lavet!,
Avatar billede sukos Juniormester
20. juli 2001 - 18:24 #3
Drop reklamerne!!!
Avatar billede sukos Juniormester
20. juli 2001 - 18:25 #4
Eller lav en \"sponsor\"-side
Avatar billede subcubes Nybegynder
20. juli 2001 - 18:25 #5
Okay tak...

Jeg lader spørgsmålet stå til imorgen...

Bedste idé, forslag eller what so ever for samtlige 250
Avatar billede subcubes Nybegynder
20. juli 2001 - 18:25 #6
Det var til Anderspedersen

Sukos: Gør vi også før eller siden
Avatar billede sukos Juniormester
20. juli 2001 - 18:25 #7
Og smid:
Blarp.dk version: 2.1
væk
Avatar billede resten Nybegynder
20. juli 2001 - 18:30 #8
en god side men loade tiden er da ikke så høj.
til dine javascript skulle du lave en måde som på www.dejligbjerg.dk det brugte jeg da jeg skulle lave min første hp det hjælper første gang\'s bruger lidt men jeg tager hatten af for dig,din side er flot og jeg har ført den til mine foretrukne hygge resten
Avatar billede bo Nybegynder
20. juli 2001 - 19:50 #9
Flot Logo.

Pæne og behagelige farver.

Lækkert design.

Overskuelig og god navigation.

Flot Arbejde!

10@13
Avatar billede annkim Nybegynder
20. juli 2001 - 20:03 #10
Ganske udemærket side, godt opsat......
Simpel og lige til.....
Avatar billede knast Nybegynder
21. juli 2001 - 15:40 #11
Jeg synes ikke at reklamebannert gør noget (så længe der ikke kommer flere)
Forsiden er lidt forvirende.
Men ellers flot arbejde

10@13
Avatar billede moritz Nybegynder
22. juli 2001 - 00:49 #12
Ok jeg kan regne ud at du vil have masser af brugbar kritik så jeg tillader mig at tage de krittiske briller på og sige hvad der falder mig for, ellers en meget najs side :0)

Well den runde kant øverst til højrre ser lidt sjov ud - samme med den venstre kant og dele af logoet, det jeg mener er at der er noget \"snask\" :)
Well og så syntes jeg ikke om den der login/søgeboks - passer ikke inde i resten - ellers flot
Avatar billede knutbl Nybegynder
22. juli 2001 - 18:31 #13
Fin side, god harmoni i fargene, - bortsett fra search-boksen som burde holdt samme farge som kategori-knappene på venstre side. Relativt OK hastighetsmessig (...og jeg sinker avgårde med et 33.6 modem...), selv om jeg så reklamen en stund før resten av siden. Kan det være en ide å dele opp siden i flere tabeller istedet for en stor? Da vil vel flere deler av siden vises før ALT er ferdigloadet, og følelsen av at det tar lang tid å laste ned siden vil nok bli mindre.
Forslag: En download-seksjon med bl.a. Photoshop-actions o.l..
Fin logo, - MEN den drukner litt ved siden av reklamebanneret ved siden av. De avrundede kantene på toppen var lekre.
Det blir spennende å følge med utviklingen her!

Lykke til!
Knut B.
Avatar billede lawyer Nybegynder
26. juli 2001 - 14:01 #14
Ok så til det seriøse...

Forestil dig du ikke har været på siden før for så at komme ind...hvad er blikfanget..?? Det lille billede af nogle kugler stablet oven på hinanden. Betyder : IKKE godt... Din menu til højre og til venstre er for anonym. Det er som om de træder lidt tilbage. Grund 1 er at skillelinien mellem menuerne og feltet i midten er meget svage hvor stregerne rundt om \"seneste skriptindlæg\" er kraftig. Jeg ville gøre det lige modsat.

Når man sidder og stirrer lidt på siden får man øje på login-knappen. Det er ikke meningen man skal se den vel ? Hvis man SKAL se den skal den have mere plads. Det ser ud som om der står \"looin\". Som garvet bruger kan man godt regne ud at der skal stå login.

Jeg ved godt at flere bruger det, men at skrive sit logo på ternet A4 papir er ikke ophidsende. Man lægger slet ikke mærke til dit navn. De re ringen brandingeffekt og du er dermed heldig hvis dit navn bliver husket...

Genrelt er du ikke konsekvent i dine linier. Noget er markeret og andet er ikke. Fx \"Et besøg værd\" -> Hvis du kigger på den er den noget mere irreterende end \"Navigation\" at se på.

Du er heller ikke konsekvent med dine knapper. Fx på \"PHP\" og på \"Login\" er der to vidt forskellige knapper som begge hedder \"OK\".

Man kan så oprette en profil, men det var igen steder jeg fandt hvor det var påkrævet at være medlem. Så senere at \"Forum\" krævede det...

Mht til DHTML artiklen. Det er lidt amatør agtigt at når man klikker på en artikel at der så står :
Vi er stadigvæk ved at skrive denne artikel :) Lad være med det!

Mht. jeres artikler så kommenter dem bedre... At fx skrive reel nok er minus kontruktivt. Enhver kan se at de kugler er helt forkerte mht spejling.

Jeg vil stoppe kritikken her og runde af med at I har et fedt potientiale og siden kan blive fed hvis i ikke springer over hvor gæret er lavest (Elsker dårlige klichéer)  :) Held og lykke..

Avatar billede lawyer Nybegynder
26. juli 2001 - 14:03 #15
De ting jeg ikke har kommenteret er ensbetydende med at jeg giver en anden ekspert ret...
Avatar billede kartolux Nybegynder
31. juli 2001 - 23:25 #16
Flot, gennemarbejdet stykke håndværk. Lige efter bogen!

11@13
Avatar billede subcubes Nybegynder
04. august 2001 - 13:24 #17
Lawyer - det var sq lidt af en smørre, mange af tingene havde vi godt nok selv fundet... - Men siden er på stadigvæk på et tidligt test stadige, og vi er ikke begyndt at reklamere for den endnu !

Ellers tak for kirtikken, der er en del punkter der skal tages til overvejning... Siger tak for hjælpen til alle jer andre også !