Avatar billede anderspedersen Nybegynder
20. juli 2001 - 16:56 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

Big-brother

Hej

jeg ville hære om i ville tjekke mig og min vens side.. den findes på adressen: http://www.bigbrother.subs.dk kom gerne med jeres kommentare, hvad kan gøres bedre, giv venligst en karekter (13 skalaen) håber nogle gider at hjælpe!

Avatar billede danscape Nybegynder
20. juli 2001 - 16:58 #1
Avatar billede danscape Nybegynder
20. juli 2001 - 16:59 #2
Hvordan fanden sletter man det der Comet cursor igen?!?!??!?!  Min markør er blå!!! Måske skulle du skrotte din comet cursor, den er virklig belastende.....

- Kasper
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. juli 2001 - 16:59 #3
med kun 10 points...

giver siden 10.
Avatar billede tue Nybegynder
20. juli 2001 - 17:03 #4
Kan man give minus point? I så fald ligger den til et -13. Ikke pga. designet, men INDHOLDET! BigShit sucks!
Avatar billede spang Nybegynder
20. juli 2001 - 17:06 #5
Den ligger til et klokkeklart 03 på grund af Comet Cursor.

Jeg vil ikke engang overveje at se på siden efter jeg har skilt mig af med den forpulede cursor.

\\spang
Avatar billede bastian1989 Nybegynder
20. juli 2001 - 17:08 #6
anderspedersen>>8
danscape>>prøv at lukke vinduet...
Avatar billede anderspedersen Nybegynder
20. juli 2001 - 17:09 #7
Har slette comet cursoren, da mange har klaget, tak for jeres kommentare bliv endelig ved!
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. juli 2001 - 17:15 #8
Den tynde hvide tekst på sort baggrund kan slet ikke læses på min skærm, brug en større eller fed font.

de to statside logoer gør siden for høj så der bliver scroll i den størrelse den er designet til. amid et (helst begge) væk, du kan alligevel ikke bruge den statistik de leverer til noget. Eller sæt dem i det mindste ved siden af hinanden.

Jeg troede det der BigBrother var lykkeligt overstået. Vil de genudsende den?

5@13 (når indholdet ikke kan læses må det være toppen af hvad en side kan få).

mvh JakobA
Avatar billede djeclemen Nybegynder
20. juli 2001 - 17:24 #9
Jakoba der kommer Bigbrother 2 jo
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. juli 2001 - 17:34 #10
forhåbentlig på en kanal jeg ikke kan tage (foretrækker folketingsdebatter).
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
26. juli 2001 - 23:28 #11
Comet Cursor er åbenbart IKKE blevet fjernet endnu...

Jeg har et sigtekorn som markør...

4@13

- Rasmus