Avatar billede melle Nybegynder
25. april 2010 - 17:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lille problem med link.

Hej jeg er ikke så stærk i JavaScript, så mangler lige lidt hjælp til det her:

Jeg skal have tilføjet den her linie:
<a href="#" onclick="opener.document.forms['<?php echo $_GET['form'];?>'].<?php echo $_GET['felt'];?>.value='123';self.close();" >Overf&oslash;r</a>

Til den her funktion:

function calculateDistance()
    {
        try
        {
            var glatlng1 = new GLatLng(location1.lat, location1.lon);
            var glatlng2 = new GLatLng(location2.lat, location2.lon);
            var miledistance = glatlng1.distanceFrom(glatlng2, 3959).toFixed(1);
            var kmdistance = (miledistance * 1.609344).toFixed(1);

            document.getElementById('results').innerHTML = '<strong>Start: </strong>' + location1.address + '<br /><strong>Slut: </strong>' + location2.address + '<br /><strong>Afstand: </strong>' + kmdistance + ' km.<br>';
        }
        catch (error)
        {
            alert(error);
        }

Altså den skal bare med i slutningen af den linie der starter med: document.getElementById('results').innerHTML

Jeg kan bare ikke få det til at virke, så håber der er en der kan hjælpe mig lidt.
Avatar billede xsix Nybegynder
26. april 2010 - 10:22 #1
Prøv det her:

document.getElementById('results').innerHTML = '<strong>Start: </strong>' + location1.address + '<br /><strong>Slut: </strong>' + location2.address + '<br /><strong>Afstand: </strong>' + kmdistance + ' km.<br>' + '<a href=\"#\" onclick=\"opener.document.forms[\'<?php echo $_GET[\'form\']\;?>\'].<?php echo $_GET[\'felt\']\;?>.value=\'123\';self.close();\" >Overf&oslash\;r</a>';
Avatar billede melle Nybegynder
26. april 2010 - 11:20 #2
xslx - det var næsten som det skulle være.

Skulle bare lige fjerne \ inde i php-tagget, så kørte det.

Opretter du lige et svar så du kan få din point.
Avatar billede xsix Nybegynder
26. april 2010 - 18:36 #3
Super! :)