Avatar billede morpheous Nybegynder
24. april 2010 - 22:35 Der er 3 kommentarer

AGK usb tv kort ...

Har installeret den ved min far og den virker fint. Men der kommer kun 10-15 kanaler ind, selv der sidder antennestik, med mange flere kanaler.

Hvorfor ??

Det er et agk model no. 10314
24. april 2010 - 22:56 #1
http://www.agknordic.com/new/index.php?side_id=247 - altså sådan en 'dims' ?

Citat: ...Full DVB-T ... - så hvis de resterende kanaler er baseret DVB-C, så vil den IKKE fange dem...
Avatar billede htx98i17 Professor
25. april 2010 - 08:16 #2
Jeg var ikke klar over at et antenne signal kunne indeholde både et DVB-C og DVB-T signal på een gang?

Jeg tænker mere det har noget at gøre med, at alle kanalerne ikke er digitale og at den USB tv-tuner kun finder digitale kanaler.
25. april 2010 - 09:59 #3
... de kanaler som dimsen finder er sansynligvis de analoge på antenneanlæget...