Avatar billede andersbl Nybegynder
22. april 2010 - 12:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Join mellem PostgreSQL og MySql

Hej
Jeg har fået til opgave at opdaterer en PostgreSQL databasen med data fra en MySql database. Løsningen skal udvikles i java.

Jeg har prøvet at søge, omkring joins mellem PostgreSQL og MySql, men ikke rigtig kunne finde noget. Derfor spørg jeg jer Eksperter om i har en ide der.

Alternativ løsning er at indlæse den en PostgreSQL-tabellen i et array og skabe en ny forbindelse til den MySql-tabellen hvor jeg så kører array'et igennem igen!

Tak for alt hjælp!
Avatar billede arne_v Ekspert
22. april 2010 - 14:54 #1
En join er en SQL statement. En SQL statement udfoeres paa en connection. En Connection gaar kun til en server.

Medmindre en af databaserne tilbyder mulighed for at linke til en anden database server, saa kan det ikke lade sig goere.

Og jeg har aldrig hoert om linking i MySQL. Og jeg tvivler paa at PostgreSQL har linking.

Du bliver noedt til at flytte logikken fra SQL til Java.
Avatar billede andersbl Nybegynder
22. april 2010 - 15:30 #2
Ved man kan mellem forskellige MySql-servere. Det kan man godt. Men jeg join'er bare i Java i stedet for
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2010 - 04:36 #3
Tid at få afsluttet her?
Avatar billede andersbl Nybegynder
13. juni 2010 - 09:32 #4
Jep, sender du et svar?
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2010 - 14:52 #5
kommer her