Avatar billede sprokit Nybegynder
08. april 2010 - 09:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

stifinder system i excelrækker

Hej Ekspert

jeg søger en funktion hvor egentlig vil virke på samme møde som stifinder...
jeg har oprettet et regne ark hvor jeg ned af har forskellige kategorier med underpunkter, men da det ikke er hver gang jeg skal bruge alle kategorierne ville det være en hjælp hvis man kunne "lukke" skjule underpunkterne i kategorien og åbne efter behov.

mvh peter
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
10. april 2010 - 14:00 #1
Du kan vælge et antal rækker (træk cursor over rækkenummeret, f.eks. række 5 til 10) og vælge "Gruppér" i menuen "Data/Grupper" (er ikke helt sikker på navnene, min Excel er engelsk).

Nu har du en markering i venstre side som du kan åbne og lukke på + eller -
Avatar billede sprokit Nybegynder
12. april 2010 - 14:58 #2
super det var lige det...
Avatar billede sprokit Nybegynder
12. april 2010 - 14:59 #3
Hej Stefan

jeg tror du bliver nåd til at at lave et svar i stdet for en kommentar ellers kan jeg ikke tildele dig point.

mvh peter
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
12. april 2010 - 16:35 #4
Her er et svar.
(Ja, desværre er der præcedens for at man kun lægger "kommentarer", indtil spørgeren siger at han/hun er tilfreds med løsningen - det har jeg altid syntes var lidt mærkeligt)