Avatar billede rossi-v Nybegynder
21. marts 2010 - 14:21 Der er 2 kommentarer

søge funktion problemmer

jeg skal lave en søg som skal kunne søge
- på pris , på mærke.
men den fungere ikke. nogen der kan se hvad der er galt?

koden er =

<?php
include('forbindelse.php');

//kontrollerer om variablen fra søge feltet er tomt
if (empty($_POST['soeg'])){
print '<br /><br />';
print '<center>';
print 'Du skal indetaste s&oslash;geord';
print '</center>';
}else{

$minQuery = "SELECT * FROM `uffe` WHERE kpris < \"%$_POST[soeg]%\" OR wpris < \"%$_POST[soeg]%\" OR bpris < \"%$_POST[soeg]%\" OR kmaerke LIKE \"%$_POST[soeg]%\" OR wmaerke LIKE \"%$_POST[soeg]%\" OR bmaerke LIKE \"%$_POST[soeg]%\" ORDER BY id";

$resultat=mysql_query($minQuery, $forbindelse);//henter fra databasen

while ($raekke=mysql_fetch_array($resultat)){

print "<a href=\"kildemoes.php".$raekke['id']."\"<strong>$raekke[kmaerke]</strong></a><br />";
print "<a href=\"kildemoes.php".$raekke['id']."\"<strong>$raekke[kpris]</strong></a><br />";

print "<a href=\"winther.php".$raekke['id']."\"<strong>$raekke[wmaerke]</strong></a><br />";
print "<a href=\"winther.php".$raekke['id']."\"<strong>$raekke[wpris]</strong></a><br />";

print "<a href=\"BrugteCykler.php".$raekke['id']."\"<strong>$raekke[bmaerke]</strong></a><br />";
print "<a href=\"BrugteCykler.php".$raekke['id']."\"<strong>$raekke[bpris]</strong></a>";
}

} mysql_close($forbindelse);

?>
Avatar billede nemlig Professor
21. marts 2010 - 16:30 #1
Du må ikke have samme spørgsmål oprettet 2 gange:

http://www.eksperten.dk/spm/905090#reply_7562948
Avatar billede nemlig Professor
21. marts 2010 - 23:07 #2
Du sender bare et svar selv og giver dig selv pointene.