Avatar billede borch Nybegynder
19. juli 2001 - 14:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WinFax problemer

Jeg har installeret WinFax 10.0 på en PC, som skal stå og modtage fax på et hovednummer. Alle modtagne fax skal routes videre via Outlook 2000 til modtageren.

Når man videresender en fax, pakker WinFax selv en .EXE fil, som indeholder en lille viewer til at se faxsiderne med.

Og nu til problemet: Modtageren af E-mailen med faxen i, kan i vieweren kun se de nederste 30% af hver side, der er sendt. Resten af siden er sort.
Problemet er generelt for alle modtagere, uanset om de har Outlook98 eller 2000.

Nogle der ved hvad der er galt ?

/Borch
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juli 2001 - 14:05 #1
Det er vel ikke fordi du kun har installeret Trial versionen af Winfax?

For i så fald skulle du prøve med en fuld version ;)

NanoQ
Avatar billede borch Nybegynder
19. juli 2001 - 14:19 #2
Nej, jeg har købt den originale i æske og det hele. Og jeg har da også online registreret produktet.
Så det er ikke det!
Avatar billede borch Nybegynder
20. september 2001 - 17:56 #3
Der er desværre ikke fremkommet et fyldestgørende svar på mit problem, hvorfor spørgsmålet derfor lukkes.