Avatar billede safrano Nybegynder
23. februar 2010 - 01:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WordPress

Jeg har en gæstebog på en WordPress side hvor send knappen sidder skævt.
Jeg har fået at vide at det kan løses på nedenstående måde. Problemet er bare at jeg ikke er en masse inde i den slags.

Så, css hvor? Er der en der kan regne det ud?

#

Send-knappen skyldes en tom div, der hedder 'label'. Prøv at fjerne den eller sæt css:

.label {
width:150px;
}

til

.label {
width:0px;
}
Avatar billede safrano Nybegynder
23. februar 2010 - 02:02 #1
Har selv fundet ud af det.
Avatar billede safrano Nybegynder
23. februar 2010 - 02:02 #2
.
Avatar billede safrano Nybegynder
24. februar 2010 - 18:43 #3
Jeg ved man skal lukke sine spørgsmål ordentligt, men dette er desværre for omstændigt til at jeg er i stand til at forklare det nærmere.
Er nok også ligemeget. Vist alligevel ingen der aner hvad jeg snakker om ... :D
Avatar billede safrano Nybegynder
24. februar 2010 - 18:44 #4
(Det var slet ikke i koden ovenfor der skulle rettes, men et helt andet sted.)