Avatar billede Hansx Nybegynder
17. januar 2010 - 15:10 Der er 4 kommentarer

Div and margin problem

Hej alle sammen,
Jeg har en hovedDiv og den har jeg tre under diver!

Sådan ser en af de tre diver ud!

<div style="float:left; margin-left:20px;  width:300px">
<asp:textbox runat="server" ID="Hitme"/>
</div>

Hvorfor rykker her textbox 20px fra venstre....Det er jo mening at KUN div skal rykke 20px fra venstre.!
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2010 - 15:33 #1
Tekstboksen er inden i div'en, og rykker derfor med den.
Hvis du ikke ønsker at tekstboksen rykker med, skal du flytte den ud af div'en.
Avatar billede Hansx Nybegynder
17. januar 2010 - 23:16 #2
Hej kimsey0 ,
Jamen tekstbogen rykker selve i diven...den rykker 20px fra div venstre væg
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2010 - 06:59 #3
Nu kan jeg ikke se hvordan koden til tekstboksen ser ud, da den genereres på serveren. Er det muligt at du kunne komme med et link til siden?
Avatar billede jens426 Nybegynder
21. januar 2010 - 20:50 #4
prøv først at tjekke om din hjemmeside opfylder en eller anden standart

http://validator.w3.org/

hvis nej, så er det nok grunden til at et eller andet sted, så tolker den browser du har at indrykningen skal være som den er.

det sjove her er at forskellige browser vil tolke en ikke opfyld standart på forskelige måder.