Avatar billede narkohaj Novice
15. januar 2010 - 10:18 Der er 4 kommentarer

hvad er det bedste agp * 8 grafik kort nu. på edbpriser.dk

der er en del kort til agp slottet .men hvad er det bedste til min computer .
jeg har følgende.
athlon 4000+ cpu
msi_k8t_neo  bundkort
2 gb ram ,af ddr 400
altså en lidt gammel maskine.

men jeg syntes der er mange grafik kort til agp. men jeg ved ik hvad jeg skal tage .og det skal være agp.
der er en 4-5 stk med 1 gb ram .kan jeg få fuld gavn af dem.
det er til at spille.
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2010 - 10:22 #1
Avatar billede narkohaj Novice
15. januar 2010 - 11:10 #2
jeg forstår ikk det her point system.
jeg kan jo ik lukke spørgsmålet hvis der ikke er nogle der har svaret og de kun kommer med kommentar .
desuden er det da underligt at jeg selv kan svare og tildele mig selv point .
Avatar billede justrace Novice
15. januar 2010 - 11:22 #3
Dem der har lagt en brugbar løsning, kan du jo bede om at lægge et svar.

Det er ret smart at man kan give sig selv point, og derved lukke spørgsmålet, hvis man enten ikke har fået en løsning der kan bruges, eller man selv løste problemet.
Avatar billede narkohaj Novice
15. januar 2010 - 11:41 #4
ok.