Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2010 - 12:51 Der er 5 kommentarer

Hjælp til G-mail

Hej alle her og rigtig godt nytår til jer.

Jeg har et problem med min g-mail. Den er jo så "viseligt" indrettet, at den selv tilføjer kontaktpersoner, bare man har været i kontakt med en person, en enkelt gang.

Det har så resulteret i, at jeg har over 300 kontaktpersoner.
Egentlig er det ikke noget problem, men det er et problem når jeg tilsyneladende har fået noget "skidt" - sikkert en Trojan af en eller anden slags, og så den bliver ved at udsende en reklame for et eller andet firma i USA, det bliver folk jo ligesom trætte af.

Jeg har forsøgt at følge vejledningen hos G-mail, men det virker simepelt hen ikke. Kan det virkelig være så besværligt, at fjerne kontaktpersoner fra listen. Ellers må jeg jo ganske enkelt bare nedlægge kontoen, og så oprette en ny.

Kan nogen her mon hjælpe.

På forhånd tak, og god søndag.

Knud
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
03. januar 2010 - 13:06 #1
Hej
Klik på kontaktpersoner...vælg alle (eller marker hvem du vil slette) ...klik på fjern markerede kontaktpers (højre hjørne nederst)

Mvh
Anker
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2010 - 16:29 #2
Hej Anker,

tak skal du have. Jeg kunne simpelthen ikke finde den liste hvor jeg kunne markere. Men det gik med din hjælp.

Mvh.Knud
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
03. januar 2010 - 17:18 #3
Selv tak Knud.
Gmail funker rigtig fint
Mvh
Anker
Avatar billede cordack Nybegynder
03. januar 2010 - 17:34 #4
Hvis der bliver udsendt spam fra din mail, er det sikkert dit password der er blevet "gættet".
Så hvis jeg var dig, ville jeg skifte dette med det samme!

Mvh
Cordack
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2010 - 20:48 #5
Anker: ja det må jeg jo nok sige den gør - især til prisen.

Cordack: ja det har jeg lige gjort, tak for påmindelsen.