Avatar billede matthew-dk Nybegynder
29. december 2009 - 16:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde xp-serial

Hej,
Skal have formateret min windows pc - jeg har bare et problem:

Jeg har xp-pro cd'en men kan ikke finde serial
og
Jeg har xp-home serial fra da jeg købte computeren, men kan ikke finde cd'en

Nogle foreslag?
Avatar billede snowball Novice
29. december 2009 - 16:53 #1
Du kan finde din CD-key via nedenstående keyfinder:

http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/
Avatar billede starman2010 Nybegynder
29. december 2009 - 17:02 #2
Hvis du fik XP med da du købte maskinen så står den sommetider ved siden af. (mest som et klistermærke)
Avatar billede osigaard Nybegynder
29. december 2009 - 17:40 #3
Find ført ud af, om det er Windows xp-pro eller  Windows xp-home, der på nuværende tidspunkt er installeret på PC'en.

Viser det sig, at det er Windows xp-pro, så kan du bruge det program "snowballe henviser til, til at hente serial nr. ud med.

Viser det sig at det er  Windows xp-home, hvor du ikke kan finde CD'en, kan vi måske også finde en løsning.
Avatar billede matthew-dk Nybegynder
29. december 2009 - 18:29 #4
Tak for de hurtige svar
Brugte Snowballs svar, det virkede og formateringen er nu sat i gang

Godt nytår