Avatar billede swamboo Seniormester
04. december 2009 - 22:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ang. Checkbox i listbox

Hvis man vælger en linie i en listbox kan man fange den med en SelectedIndexChanged.

Hvis man har checkboxe i, kan man så på samme måde "fange" valget med det samme, eller skal vi ud i en >knap<

PÅ forhånd tak!
Avatar billede mjdigital Nybegynder
04. december 2009 - 22:55 #1
<asp:checkbox id="MyCheckBox" oncheckedchanged="MyChangeCode" runat="server" />

void MyChangeCode(object objSender, EventArgs objArgs) {
  Control ctrSender = (Control)objSender;

// Så kan du simpelthen skrive ctrSender og få fremvist hvad brugeren valgte //

}

Vil klart forslå dig noget AJAX Updatepanel så siden ikke skal loades forfra. Men værsgo der kan du bruge det ;)
Avatar billede swamboo Seniormester
04. december 2009 - 23:39 #2
Hvordan tildeler man id til checkboxen når man bare har skrevet:
            List_Udlans_kontrol.CheckBoxes = true; ?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
05. december 2009 - 17:05 #3
ik forstået? :)
Avatar billede swamboo Seniormester
15. december 2009 - 21:33 #4
Jeg mener hvad er id'et når man definere sin listbox med følgene kode:
            List_Udlans_kontrol.GridLines = true;
            List_Udlans_kontrol.View = View.Details;
            List_Udlans_kontrol.Scrollable = true;
            List_Udlans_kontrol.CheckBoxes = true;
så får alle linier jo en checkbox. er der mulighed for at definere id'et på hver enkelt?