Avatar billede morpheus Nybegynder
02. december 2009 - 07:29 Der er 1 kommentar

Dynamic TExt Replacement

Hejsa...

Jeg har fundet et lille script der skal hjælpe mig med at vise noget forhåndsvisning til noget tryk på folie.

Scriptet findes her:
http://code.google.com/p/pcdtr/

Jeg kan godt danne eksempel filer, hvor scriptet virker.
Men lige så snart jeg flytter eksemplet ud af pcdtr-folderen (og retter include-stien), virker det ikke.

Min konfiguration (i class.php):
var $php_dir = "pcdtr/php";             // relative to page
  var $heading_css = 'pcdtr/baadnavn.css';     // relative to page
  var $fonts_dir = 'pcdtr';             // relative to page
  var $fonts_reldir='../';             // relative to php dir
  var $cache_dir = '../cache';             // relative to php dir
  var $letterWrap = 25;             // maximum chars before wrap
  var $test_string = 'ÁIJQÇjgx|/@#()';         // maximum letter height

Er der nogen der har en idé?
Avatar billede PseudoFrag Nybegynder
02. december 2009 - 21:09 #1
var $php_dir = "pcdtr/php";            // relative to page
  var $heading_css = 'pcdtr/baadnavn.css';    // relative to page
  var $fonts_dir = 'pcdtr';            // relative to page

Kan det skyldes at mappe navnet også står i de fra ovenstående linjer?