Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
29. november 2009 - 12:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med internet igennem min vens computer med 3g

Goddag, hele dagen igår virkede vores internet, det er ikke bare et almindeligt med en switc og nogle kabler rundt omkring, vi bruger et  3g netværk på den ene computer, og køre internettet på de andre computere igennem den, jeg har så fået tændt min computer for tidligt og den har så fjernet forbindelsen til den computer med 3g nettet(vi tror i hvert fald det er grunden)

Problemet er så: Vi kan ikke huske hvordan man sætter det op så jeg kan køre igennem det internet igen, er der nogen der kan hjælpe os? :(
Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
29. november 2009 - 12:29 #1
et par tilføjlser der kan være nyttige jeg kom i tanke om efter at have set et andet indlæg :)
Vi er 3 computere på nettet, de virkede alle 3 igår, og det er kun den jeg fik tændt før computeren med internettet der ikke virker.
jeg har prøvet at køre en diagnostic, og den siger at det hele ser ud til at være konfirgureret korrekt, men enheden eller ressourcen (microsoft.com)svare ikke.

Jeg forstår det ikke
Avatar billede osigaard Nybegynder
29. november 2009 - 12:42 #2
Prøv genstarte din computer, da den computer der kører internetforbindelsen (er gateway), ikke var startet da du startede din computer, får du ikke adgang til internettet.
Gatewaycomputeren skal altid være startet ført, for at der er adgang.
Så prøv at genstarte din computer.
Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
29. november 2009 - 12:45 #3
jeg har allerede prøvet at genstarte den :(
Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
29. november 2009 - 12:50 #4
haha, i tried it just to be safe once more, but this time instead of just choosing "restart", i shut down the computer, waited abit, started it again and now it works :D
Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
29. november 2009 - 12:53 #5
skriv et svar osigaard, ellers kan jeg ikk give dig point :P
Avatar billede osigaard Nybegynder
29. november 2009 - 12:57 #6
Ping! dette er et svar
:-)
Avatar billede osigaard Nybegynder
02. december 2009 - 01:46 #7