Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
11. november 2009 - 19:34 Der er 3 kommentarer

Ændring PHP + tilføjelse af div. på hjemmeside

Jeg mangler en der skal fortage nogle små rettelser af en hjemmeside.

Hjemmesiden er lavet i php, men egen admin login. Der skal tilføjes en yderligere aktivitet endnu virksomheden har fået en gren mere i deres virksomheden.

Der skal også laves til grafisk ændringer, dog små ting, idet virksomheden har selv en .ai logo. ( baggrunden skal ændres), og knappen for den nye aktivitet skal laves)

Derudover skal der laves nogle visninger af nogle billeder fra siden på forsiden.

der gives betaling for udarbejelse.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2009 - 20:08 #1
Er koden kommenteret eller et stort virvar ? Kunne det være muligt at se et link til selve siden?
Avatar billede lava Nybegynder
11. november 2009 - 20:35 #2
Hej Tommy
Det kan jeg godt lave for dig.
Kontakt mig gerne for nærmere info (e-mail under profil)

/ lava
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
12. november 2009 - 00:02 #3
Du er også velkommen til at skrive til mig info[a]cheap-web.dk. Så ordre vi det for dig.