Avatar billede linklett Nybegynder
08. november 2009 - 14:38 Der er 6 kommentarer

Outlook

Når jeg feks skal sende en mail og begynder at skrive i TIL feltet så kommer der diverse e-mail addresser frem som jeg har brugt før. Denne funktion er vældig smart men når man feks geninstallerer windows/outlook så forsvinder disse addresser. Mit spørgsmål er: Kan man ikke gemme disse 'addresser' og installere dette igen senere, er der ikke en fil der indholder disse addresser?

Håber at nogen kan hjælpe.

Tak
Bogi
08. november 2009 - 15:31 #1
Velkommen til E. ...

Husk at skrive hvilket STYRESYSTEM (Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?)
samt hvilken OUTLOOK version ?

---

Du skal og copy finde filen
*.NK2
(Også i system/skjulte mapper/filer)
til samme placering på det nye system...
Avatar billede HelpDeskOnline Nybegynder
08. november 2009 - 16:13 #2
Hvis du bruger den engelske version af Outlook, så kan jeg uden problemer hjælpe dig.

Har for 2 uger siden fået ny computer, hvor jeg naturligvis skulle flytte alle e-mail samt adresser på mine kontaktpersoner.
08. november 2009 - 19:03 #3
<linklett>: Du vender vel pænt tilbage igen ?
Avatar billede linklett Nybegynder
16. november 2009 - 08:28 #4
Hej det er Outlook 2003, XP professional.

Undskyld denne sene tilbagemeldning, har været ude at rejse.
Avatar billede linklett Nybegynder
16. november 2009 - 09:13 #5
Hej igen. Det var lige hvad jeg skulle bruge. Har fundet filen
så det er bare super. Tusind tak for hjælpen.
Bogi
16. november 2009 - 16:33 #6
Ping...
(Det var et [svar]...)